Khamis, 1 Januari 2009

serious.........


aku bosan.. x ske la.. huhuhu
hurm..

ni 1st time aku serious wat mende2 art camnih... sebenarnye cume nak wat kad untuk sara.. tp mase wat tuh cam tetibe jadik smangat n aku x benti stengah jalan cam salu... slalu mesti lukis suke2 kat buku2 conteng. pastu ilang camtuh je... kali ni aku bangge ngn hasil aku.. walopon korang tgk cam tahi ke... sbb aku wat ngn series.. siap pegi advanco beli 3 batang pen.. 0.1, 0.3 ngn 0.6. hohoho.

tp kali ni aku bejaye siapkan 2 card.. black n white ngn yg colour nih..
memule lukis kat sketchbook... pastu sbb xde scanner aku snap la gmba pkai 400d aku tuh.. banyak kali gak snap tuka2 white balance sbb ade je x kene.. huhu.. pastu edit pkai photoshop... kaler pon pakai photoshop.. bkan tanak pkai illustrator.. tp jujurnye aku bute illustrator.. padahal da siap amek tutorial illustrator kat yeop dah... agaknye kne ade org ajar basuc dlu la.. maybe next time...

n last skali aku print kat Jun... :) yup.. 1st time aku smangat n berjaye wat smpai abes.. :)
im proud of myself.. hohohohho

tp x tau bile aku lukis n color tuh aku rase teruje.. cam shial. haha.. dem.. dem..

2 ulasan:

Aisyah berkata...

aku bosan gak. bosan gile. tp byk keje. byk gile. *memerlukan kesedaran*

hatim AR berkata...

pantat.besday aku haram xde ape