Rabu, 3 Disember 2008

bercuti dgn famili


(few of my shots at zoo melaka :)




1 bende yg aku nak kongsi ni pngalaman becuti ngn family.. sbb ramai dak2 laki yg sebaye aku la mesti tanak becuti ngn family.. memule mama ajak gi pon aku rase malasssss gilerrr... cam budak2 je ikut family becuti.. aku da besa. patutnye aku yg bawak dorng oliday.. x pon g oliday ngn kawan2... korang pnah x rase cam g oliday ngn family nih mende yg xbest..? lg2 pulak bile xde adik bradik sebaye yg ikut.. cam xde kawan.. huuu... tp mama x paham. ayah x paham.. huuu... sume org x paham... hoho.. da stat melalut nih. dem

9 ulasan:

AdibMarzuki berkata...

oit2..bg aku...sementara diorg ada lg.. elok ikut je diorg..aku pon kdg trok gak..penah je kuajaqq ngan parents..huhu.. tp tula..kdg pk gak.. nnt klo diorg da xde.. br teringt nk sdey pon xde gune.. ko da bace musyi nye blog bartajuk emosi..
aku cm tesentuh..ce, tesentuh tu.. tym mak die ajak lepak..die tolak..then tu last musyi jumpe die..huhu..sdey aku.. folo je diorg g becuti.. sure diorg gembira anak die join skali ramai2..hehe.. aku yg xbape betol cube memberi pandangan di atas mata kasar dan fikiran yg xbape stabil..haha..

Si Mata Hitam berkata...

gile kul doh gambo gajah tuuu!

sliparjepunkecik berkata...

hoho.. thx dude

Aisyah berkata...

hahaha... xtaula. tgk family kot. aku kua ngan family aku bes je. kalo diberi pilihan, kua ngan family ke ngan kawan, aku pilih family. abi keje pun asyk kena gi sana sini so bwk satu family.. adik2 aku kecik lg so havoc la mcm ape tah.. aku pun bdn kecik..aku enjoy bebenda camtu..hua3. tp mmg tgk famly ngan kt gak.. kalo kt xleh blend in mmg rase cam xbes gak la...

sliparjepunkecik berkata...

hohoh.. yup2.. aku pikir pon cmtu gak.. sementare dorg ade kan.. :) aku syg famili aku. huhuhuh.. tp rase laen la sjak adek aku dah fly g dublin tuh.. kalo x dulu atleast ade la member ley borak2 kuar2 malam kalo g oliday.. ni duk ngn adik2 yg skolah lg. dqlam bilik maen kentut2 je la plg kuat pon.. ohohhohooh

garfield'78 berkata...

Hehehe..
mcm adik laki saye..
tp,now..die dh ok dh..
ske nak kua dgn family..
sbb kakak die best kot..:P
hahaha!!

em,nasebla kamu pegi zoo melaka..
bukan zoo negara..
kalu x..nak gak suh kim salam dgn sedare lame..
tyme kecik2..
rajin btul parents bwk g sane..
heeeeeeeeee~

p/s:ntah2..binatang2 kat c2 pon dh knl..:P..ngee

hatim AR berkata...

ape yg x bestnye?aku skang dh jauh nyesal x ckp kt aiman adib n husna aku sayang derang!huh cheesy giler haha.nnt aku dh balik sekor2 dh besar pas2 wt prangai palat cm ko dulu.wakakakaka

sliparjepunkecik berkata...

hahaha.. mane de aku palat dulu.. tuh namenye baru naek.. sume mende nak try.. hahahah...

FarhanaMohammedIsa berkata...

kua ngn family d best~ holiday ngn family d best!
setuju kate adib..

tp adek laki aku selalu xikot, aku rase dak laki xyah r, g jln ngn kawan2 je, haha! ;p