Rabu, 3 Disember 2008

sedikit berbulu

karimudinali: gi mampos ko la hanizzz..org nak bwat blog ko nak wat jugak..tapi isi cam gampang..



jap2.. sape ko nih... apahal nak aku mampos? huhu.. lek la.. aku wat blog ni sbb saje nak isik mase cuti yg bosan nih... so xyah la nak mampos2 kan org. nak sgat aku mampos meh dpan2... cakap dpan2. x kesah la ko sape.. nak gurau agak2 gak.. aku tgh emo nih.. kalo nak gurau ltak la haha ke.. hehe ke.. atleast aku ley trime.. tp kalo nak gado btol, x puas ati ke, tulis name btol2.. gentle la.. tp aku siyes bebulu nih.. huhuhu. bkn snang aku nak marah. tetibe lak wat palat apahal? xleh ckp elok2? mmg da banyak blog ade.. x ske jgn bace... snang.. mmg isik ni macam gampang sbb aku xreti pon tulis2.. karangan aku mase skolah dulu pon cam haram je. ayat aku terabur.. isik xde. ok la atleast aku nak isik gak mase cuti nih. aku start blog ni pon lpas membe aku nasir yg suh wat.. ade gak mende nak buat dr x wat pape... awal2 post dulu aku da ckp xyah amek seriyes sbb mmg aku nak mrepek je kat sinih.. name pon repek2.. ape ko expect ngn mende mrepek? isik penuh? ayat goncang x ingat?? so, encik karimudinali.. lek2 la.. ko nak wat blog pon wat la. aku nak wat pon akunye ske la... encik google nih x pnah plak block blog ni ke.. ISA xde pon tahan aku.. aku x ske gado2.. so..
chill mate.. rilek2 sudey ;)



lagi skali aku ltak nih

ATTENTION
1stly salam to all... peringatan ek.. kepade kawan2 yg knal aku ke.. xyah la mek pedulik pon mende nih... its just a tool for me to express my feeling... mane la tau ade yg carik2 kat encek google tejumpe plak kan... its not my intention to tell u diz fucking stupid annoying stories to u guys,... so.. lepak2 la... chill... yeah i know im not like diz in front of u guyz,, tp lek2 la kan.. everybody hav their problems rite.. so sempoi2.. xyah la nak kate2 pe ke.. hahahah
its part of our life. sorri sumer... ;)

10 ulasan:

nasirharis berkata...

haha.kwn2 ko la tu

sliparjepunkecik berkata...

haha.. kawan x kawan.. hahahahaah

AdibMarzuki berkata...

ahaahha..aku pon panas klo org ckp cmtu..aku pon bukan pandai nk mengarang2 ni..sbb aku pon wat blog suka2 je..haha.. jom blasah dia niz.. aku bekap..hahaha

AkuKopiKauSiapa? berkata...

blog tidak wajib dibaca untuk semua org..tapi jika ada org membaca blog anda.ia suatu bonus. penulis blog akan berasa semangat untuk menulis lagi. perasaan yang sama seperti bermain Footbal manager. tapi bagi yang tidak setuju dengan isi penulisan menggalakkan perbincangan.itu bagus. manakala bagi yang memaki secara terus terusan. itu BABI namanya.

sliparjepunkecik berkata...

haha... thx guyz.. sbb aku pon kadang2 benci nak bace tulisan aku sendiri. ayat cam taik.. hahahahaha... tp tu lar. nak kutuk, kutuk dpan2.. hehe.. thx2 anyway..

Aisyah berkata...

tu 'virus'. delete je

sliparjepunkecik berkata...

die da ilang sendiri la..

garfield'78 berkata...

Wahh..troknye die..
xske..xyahla bace..
kan?kan??

org tu..sgt tahpape..
suh aul je belasah die..
:P

sliparjepunkecik berkata...

hoho.. tul2.. panggel aul. nak mintak tlg blasahkan. hahaha...

hatim AR berkata...

cess anak spe yg kuajaq nih?incik karimudinali 1 word 4 u:A-hole!